ارسال تیکت

مشتریان گرامی لطفا قبل از استفاده از سامانه تیکتینگ شرکت ، فایل راهنمای مربوطه را مطالعه نمایید.

به منظور ارائه خدمات پس از فروش و پشتیبانی سریع و به موقع به شما مشتریان عزیز، سامانه تیکتینگ آرین آماده دریافت درخواست های پشتیبانی شما است. در صورت وجود هرگونه سوال و یا مشکل، می توانید از طریق سامانه تیکتینگ سوال یا مشکل خود را مطرح نمایید. تیم پشتیبانی آرین نوین، در سریع ترین زمان تلاش می کند تا به شما پاسخ بگوید و رضایت خاطر شما را جلب کند.

چنانچه در هر بخشی از استفاده از محصول با مشکل مواجه شدید، می توانید در همین صفحه با کلیک بر گزینه سامانه تیکتینگ و ورود به پنل کاربردی خود، اشکال یا خطای پیش آمده را به اطلاع تیم پشتیبانی برسانید. بر اساس فرآیند پشتیبانی، تیکت ارسال شده حداکثر تا 72 ساعت مورد بررسی قرار گرفته و حل خواهد شد. (می توان اولویت خطای به وجود آمده را در سامانه انتخاب کرد. بدیهی است تیکت های مهم در اولویت اجرایی بالاتری قرار خواهند گرفت.)

در صورت اضطراری بودن تیکت، می توانید با  برقراری تماس تلفنی با شماره 33473530-024، با کارشناسان پشتیبانی صحبت کنید و یا به شماره واتس اپ شرکت به شماره 09373041229 پیام ارسال نمایید.