بهبود و ارتقا فرایند های کسب و کار با آرین نوین

27 بهمن 1401

بهبود و ارتقا فرایند های کسب و کار با آرین نوین

آرین نوین چگونه می تواند کسب و کار شما را بهبود دهد؟ بهبود و ارتقا فرایند های کسب و کار توسط محصولات استاندارد و ویژه با رویکرد توسعه و یا مدیریت تسهیل شده سازمان ها می تواند اثر بخش باشد.

سیستم های مرتبط با ارتقا فرایند های کسب و کار

مهم ترین ابزار های این رویه دو محصول سیستم مدیریت فرآیندهای سازمانی (BPMS) و هوش سازمانی (BI) خود را ارائه نمود که این دو محصول تاکنون در سازمان های متعدد کشوری و استانی مورد بهره برداری قرار گرفته اند.

شرکت آرین نوین برای محصول BPMS خود در سال 1398 و برای محصول BI خود درسال 1400 مفتخر به دریافت عنوان دانش بنیان از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری شد. در دی ماه سال 98 نیز تاییدیه فنی نرم افزار را برای محصول BPMS  از سازمان فناوری اطلاعات ایران اخذ نمود.

فرایند های کسب و کار
فرایند های کسب و کار

BPMS چگونه می تواند به ما کمک کند؟

در گذشته دسترسی به اطلاعات مختلف در سازمان و حتی در یک بستر اجرایی واحد، مستلزم استقرار نرم افزارهای مختلف و در نتیجه آشنایی با محیط های کاربری مختلف بود. بنابراین تمرکز داده ها و دسترسی به اطلاعات جامع سازمانی در محیط واحد، حلقه گمشده مدیریت سازمان و طرح ریزی تصمیمات کلان بود. این سیستم قدرتمند مجهز به یک ابزار گرافیکی و ساده بوده که  قادر به ارائه جریان کار سازمان شما در قالب فرآیندهای الکترونیکی و قابل مدیریت با صرف زمان و هزینه بسیار اندک است.

از اصلی‌ترین ویژگی‌های سیستم مدیریت فرآیندهای سازمانی (BPMS) این است که براساس استاندارد جهانی BPMN2.0 طراحی و پیاده سازی می شود که مهم‌ترین مزیت آن، بهبود و بهینه سازی فرآیندهای سازمانی است.

BI یا هوش تجاری و کمک به بهبود و ارتقای فرایند های کسب و کار

هوش سازمانی طیف گسترده‌ای از ابزار، اپلیکیشن‌ و متدلوژی را شامل می‌شود که به یک سازمان کمک می‌کند که بتواند داده ها (Data) را از سیستم داخلی و منابع خارجی شرکت جمع‌آوری نموده و آنها را برای تحلیل آماده نماید. از مجموع این اطلاعات در نهایت گزارش ها و داشبوردهایی تهیه می‌شود که به مدیران و تصمیم گیرندگان نهایی سازمان تحویل داده می‌شود.

در راستای پاسخگویی به نیازمندی های نوظهوری مانند هوشمندی تجاری و علوم داده، این شرکت ابزار BI را که مبتنی بر آخرین تکنولوژی‌های متن باز است، توسعه داده است. این ابزار تاکنون کاربردهای کارآمدی جهت تأمین نظر کاربران این حوزه داشته است. به دلیل انطباق با نیازمندی های بومی و سازگاری با روش‌های مدیریت داخلی، انتظارات کاربران و سازمان‌های ایرانی را به شکل مطلوبتری فراهم نموده است.

فرایند های کسب و کار
فرایند های کسب و کار

بهبود و ارتقا فرایند های کسب و کار با آرین نوین توسط جدیدترین ابزار های ممکن در حوزه نرم افزار صورت می پذیرد و می تواند در جهت توسعه و بهبود عملکرد سازمان ها کمک کننده باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.